Mechelen, 29/10/2019 – Quinten Vermant legt focus op Customer Experience bij Volvo Vermant
Na Julie Vermant doet nu ook Quinten Vermant – als lid van de vierde generatie – zijn intrede bij het familiebedrijf met 3 Volvo vestigingen, 2 Kia vestigingen, Collection by Vermant en een onafhankelijk carrosseriebedrijf.
"In een sterk veranderende automobielsector is een nog meer doorgedreven persoonlijke aanpak de sleutel voor de verdere groei en uitbouw van de Vermant Group" zegt Guy Vermant, CEO van de Vermant Automotive Group.
"Het is dan ook een statement naar de markt, dat we effectief blijven groeien als een familiaal bedrijf waar de klant en medewerkers steeds centraal blijven staan" vervolledigt Guy Vermant.
Quinten Vermant krijgt in het familiebedrijf de verantwoordelijkheid om een nog persoonlijkere aanpak uit te werken in een cel die instaat voor het volledige afleverproces van elke verkochte wagen.
Op deze manier wil Volvo Vermant niet alleen de processen en flow optimaliseren maar bovenal de klantenbeleving naar een volgend niveau tillen.
De focus van Quinten wordt tweeledig. Allereerst is er de 'Customer Experience'. Dankzij de aflevercel is er nu één aanspreekpunt voor alle vragen, net zoals bij een persoonlijke assistent.
Ten tweede is er de optimalisatie van de processen. Zo kunnen we sneller én kosten-efficiënter werken.
"Met deze dubbele aanpak wapenen we ons verder voor de toekomst" verduidelijkt Guy Vermant. "De periode tussen het tekenen van een bestelbon en het uiteindelijke 'moment sûprème' wordt vaak onderschat. Met het verbeteren van de klantenervaring en de bijhorende processen nemen we verder voorsprong en spelen we nog directer in op de wijzigende verwachtingen van onze klanten. Zo blijven we dé referentie in de sector."