Kia Vermant en Cronos Groep gaan voor volledig elektrische mobiliteit

Aartselaar – 24/09/2019

Kia Vermant – officiële Kia concessiehouder met vestigingen in Aartselaar en Mechelen – leverde afgelopen vrijdag de eerste volledig elektrische E-Niro aan de Cronos Groep. De Cronos Groep focust zich op innovatief ondernemerschap en begeleidt opstartende bedrijven.

Met de overstap naar een volledig elektrische bedrijfswagenvloot is het voor de Cronos Groep belangrijk om het wagenpark aan te vullen met de beste elektrische wagens vandaag op de markt.

Met de full EV E-Niro heeft Kia een pareltje in haar gamma met een bereik van 455 km. Hiermee staat de E-Niro aan de top in haar segment. Cronos Groep plaatste een bestelling van 5 wagens bij de vestiging van Kia Vermant in Antwerpen Zuid. De komende maanden worden ook de volgende E-Niro's afgeleverd.

"We merken duidelijk een trend" zegt Dirk Rosiers, operationeel manager van Kia Vermant. "Heel wat bedrijven maken vandaag al de – zeer bewuste – omslag naar een volledig elektrisch wagenpark. Naast het installeren van de nodige voorzieningen bij het bedrijf (zoals bv. laadpalen), dient de vloot ook drastisch te worden gewijzigd.
Met de Kia E-Niro bieden wij hier een gepast antwoord. Dankzij het grote rijbereik, gecombineerd met topkwaliteit én een dienst naverkoop in Aartselaar die vorig jaar de titel 'Best Service' won, kan de Cronos Groep op 2 oren slapen".

Schrijf u hier in en ontvang GRATIS ons laatste nieuws & events

In de kijker

Ja, ik wil

Ja, mijn bedrijf is ook gevestigd in Mechelen-Noord en ik wil meteen profiteren van het uitgebreide netwerk,
genieten van de vele voordelen &
de voordelige groepsaankopen.

NU LID WORDEN

Of wens je liever eerst nog een persoonlijk gesprek & meer info?

EEN AFSPRAAK MAKEN