Volvo Vermant stelt Volvo Personal Service voor tijdens spectaculair VPS Kick-Off event



Met de lancering van Volvo Personal Service streeft Volvo Vermant ernaar om haar klanten een nog betere service te bieden. Bij een onderhoud of herstelling binnen dit volledig nieuwe concept zijn er een aantal opmerkelijke verschillen met de klassieke manier van werken.

Herman De Cuyper, Customer Service Manager van Volvo Vermant legt uit:

"Bij een VPS onderhoud of herstelling maakt de klant een afspraak en wordt hij op een afgesproken tijdstip verwacht in zijn concessie waar hij persoonlijk wordt ontvangen door zijn Personal Service Technician (PST). Deze PST is de vaste contactpersoon voor de klant. De autosleutel wordt aan de PST overhandigd waarna de werken die op het programma staan kort worden toegelicht.

Daarna geniet de klant in de gezellige Zweedse woonkamer in de showroom van een heerlijk Fika-moment met een lekker tasje verse koffie. Uiteraard is er gratis Wifi, dus is het ook mogelijk om tijdens het wachten te werken."


Efficiëntie staat voorop bij VPS zegt Herman De Cuyper: "In de werkplaats wordt steeds met 2 techniekers aan de wagen gewerkt: sneller dus én efficiënter.

Na het onderhoud krijgt de klant persoonlijk feedback door de PST en wordt samen het factuur overlopen."

Om deze gloednieuwe manier van werken voor te stellen werd afgelopen donderdag een VPS Kick-Off event met zomer check-up voor elke Volvo georganiseerd in de Vermant concessie in Bornem.

Tijdens het evenement werden alle genodigden persoonlijk ontvangen door een Personal Service Technician die kort toelichting gaf bij de gratis zomer check-up. Terwijl de klanten genoten van een heerlijk Fika moment met een lekker Zweeds buffet en live muziek, werden de wagens van de parking naar de gloednieuwe werkplaats vervoerd waar de zomer check-ups werden uitgevoerd, telkens door 2 PST-ers aan 1 brug.

Daarna werd de wagen weer netjes geparkeerd en zo kon elke klant met een gerust gemoed de zomer tegemoet rijden.

"Ondertussen zijn zowel de concessies van Volvo Vermant in Mechelen als in Bornem helemaal klaar om klanten een VPS-ervaring te bieden", zegt Johan Sterckx, operationeel manager van Volvo Vermant. "De implementatie gebeurt stapsgewijs en wordt de komende maanden verder uitgerold. Ook de concessie in Rumst wordt binnenkort klaargestoomd voor VPS, om zo onze klanten niet enkel Volvo Personal Service te bieden, maar bovenal een Vermant Personal Service ervaring, inclusief onze glimlach!"




Schrijf u hier in en ontvang GRATIS ons laatste nieuws & events

Lees vorige berichtenLees hier onze Privacy & Cookies regels

In de kijker

Ja, ik wil

Ja, mijn bedrijf is ook gevestigd in Mechelen-Noord en ik wil meteen profiteren van het uitgebreide netwerk, 
genieten van de vele voordelen & 
de voordelige groepsaankopen.

NU LID WORDEN

Of wens je liever eerst nog een persoonlijk gesprek & meer info?

EEN AFSPRAAK MAKEN